Hyppää sisältöön
juhate

Yleistä keskustelua Group Breakeista ja boksien hankinnasta

Recommended Posts

Pakko tiedustella että miksi näistä breikkien bokseista ei pyydetä tarjouksia kaikilta korttikauppiailta? En väitä että pystyisin kilpailemaan mutta noin yleisesti ottaen tämä homma jotenkin haisee.

Juha

Pakko tiedustella että miksi näistä breikkien bokseista ei pyydetä tarjouksia kaikilta korttikauppiailta? En väitä että pystyisin kilpailemaan mutta noin yleisesti ottaen tämä homma jotenkin haisee.

Juha

Olen pahoillani tästä, tässä oli käyny katkos pääkopassani. Jatkossa kilpailutamme jokaisen breikin sisällön eri kauppiailla!

Olen pahoillani tästä, tässä oli käyny katkos pääkopassani. Jatkossa kilpailutamme jokaisen breikin sisällön eri kauppiailla!

Ok. Ei ongelmia

Juha

Laitahan Juha yv:nä minulle tarjous noista ensimmäisen viestin boxeista ja katsotaan josko uusitaan sama breikki vielä ennen kesää.

Mika

Juha

Kysytäänkö tarjoukset sekä kuitillisilta että kuitittomilta kauppialta näihin breikkeihin?

Yhdistys tarvitsee aina kuitin ostoksistaan eli oikean kuitin toimittaminen on edellytys.

Jani

Ihan vaan kysyisin että tuleeko johonkin maininta seuraavista mahdollisista group breakeista jotka on friikkiläisille mahdollisia? Vai täytyykö tuota vaan väijyä tota Group Break viestiketjua? Ettei vaan jää kelkasta.

Luo käyttäjätili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi kommentoida

Luo käyttäjätili

Luo käyttäjätili yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Vanha käyttäjä? Kirjaudu sisään tästä.

Kirjaudu sisään nyt