Hyppää sisältöön
jaajaa

Cardset kansioiden täyttäminen

Recommended Posts

Millä taktiikalla täytätte Liigan Cardset kansioita?

Sarjassa on 12 korttia per joukkue, mutta kansioissa tuttuun tapaan mahtuu 9 korttia per sivu.

Oletteko laittaneet toiselle puolelle loput 3 korttia ja jatkaneet siitä suoraan seuraavan joukkueen? Vai laitatteko taustapuolelle mitään, kun korttien järjestys numerot on siellä?

Mahtaako kysymyksesi juontaa siitä ongelmasta, ettei Cardsetin kansioon mahdu kuin yksi "Series" ja sekin vain osittain (jos edelleen kansiossa 28 sivua niin 252 korttia mahtuu), jos täyttää sivuista vain toisen puolen -> jää numeropuolikin näkyviin? Itse käytän UltraPron laadukkaampia sivuja ja kansioita, mutta JOS käyttäisin marketin hyllyltä löytyvää virallista versiota, keräisin molemmat sarjat omaan kansioonsa ja kortit vain toiselle puolen sivuja. Kansioitahan ei ole tullut kuin 1 per vuosi, mutta sentään Cardset on sivuillaan julkaissut tulostettavan version Series 2:n Checklisteistä, joilla voi sitten korvata kansion mukana tulevat ykkössarjan listat itse.

Mutta mieltymyksiähän voi olla vaikka kuinka ja se on tietysti ihan keräilijän oma asia miten laput sivuttaa :)

Juu juurikin tuo ongelma, että 28 sivua ja mielellään jättäisin numeropuolenkin näkyviin.

Samaa kahden kansion ratkaisuakin olen miettinyt.

Kiitos vastuksesta! :)