Hyppää sisältöön
aerose

Keräilykortteja koulun kerhoon

Recommended Posts

Viime keväänä jossain keskustelussa mainitsin seuraavanlaisesta ideasta:

Työskentelen luokanopettajana ja aion pitää nyt kevätkaudella oppilaille keräilykorttikerhoa, jossa opetellaan ja tutustutaan harrastukseen: Millaisia kortteja on olemassa, miten kortteja tulisi säilyttää jne.

Pohjamateriaalina toimii omat "tarpeettomat" korttini, mutta tarvetta olisi myös muille.

Jos sinulla on tarjota halvalla jonkinlainen paketti kortteja (peruskortteja & pikkuerkkareita tai halpoja avaamattomia pusseja) tai jotain korttisäilytykseen liittyvää materiaalia, niin laita yv:llä ehdotusta. Rahaa ei ole paljoa käytettävissä, mutta katsotaan!

Kiitos jo etukäteen,

Antti

Moi kaikille! Omat keräilyt täältä foorumin kautta olleet pitkään tauolla. Kortteja on tullut keräiltyä tasaiseen tahtiin muista yhteyksistä. Myös parit messut olen kiertänyt, kiitos niille jotka niitä järjestävät!

Tämä pari vuotta sitten toteuttamani koulukerho oli hirmuinen menestys ja oppilaita kävi kymmenittäin tutustumassa korttien keräilyyn. Viime keväänä tuli viimeisetkin kortit jaettua kerhoissa. Uudelle kerholle olisi taas tarvetta ja kiinnostusta, jopa aikaakin. Joten laitanpas rohkeasti verkot vesille: Löytyisikö kortteja koulun korttikerhoon? Postimaksut maksetaan ja jos joku haluaa kasata jonkun 10-20 euron paketin koululle, voin siitäkin maksaa...

Antti

12 tuntia sitten, Vanhakeräilijä sanoi:

Tuo on loistava idea. Mun täytyy nostaa hattua! Tälläistä kaivattais enemmän muissakin kouluissa ynm.

Kyllä, tämä on ainakin itselleni ollut mukavaa touhuamista oppilaiden kanssa! 

Parista korttilähetyksestä on nyt sovittu, mutta vielä voi tarjota!

Antti

Kiitos kaikille, jotka ottivat yhteyttä ja näkivät vaivaa. Neljä eri pakettia on tulossa minulle kerhokäyttöön. Olen todella kiitollinen, koska ilman näitä paketteja kerhoa ei pidettäisi. Nämä riittävät nyt tällä kertaa!

Antti