Hyppää sisältöön

Recommended Posts

Olen päättänyt alottaa uuden sarjan keräilyn jos tällä saisin vaihtoa aikaseks ja kannustettua muitakin keräilemää uusia vanhoja sarjoja

eli kyseessä uudesta vanhasta sarjasta on

1993-94 DONRUSS

tästä ei montaa korttia ole mulla joten kellä on ylimääräsenä tätä sarjaa niin tänne vaa ja mielellää vaihdolla

nämäkin on ollut jonkinaikaa keräilyssä jos joltakin löytyy eli vaihdolla mennää edellee

1994-95 Be A Player

1994-95 Finest

1994-95 SP

1995-96 Be A Player

1995-96 Donruss Elite

1995-96 Finest

1995-96 Leaf Limited

JA NYT TARVIIN KIPEÄSTI KORTTI SUOJIA PALJON EI KOVA SUOJIA VAA NIITÄ PEHMEEMPIÄ ELI JOS LÖYTYY YLIMÄÄRÄSENÄ NIIN MULLE SAA TARJOTA VOIN VAIHTAA MUN KORTTEIHIN MITÄ LÖYDÄTTE TUOLTA MUN LISTOILTA KIITOS :)

Mistä niitä saa nykyään ostettua / tilattua... Kärkkäisellä on muoveja, mutta ne on hieman liian leveitä normaali paksuisille korteille, tahtovat jäädä hiukan mutkalle kansiossa

boxit avattu nyt olis tuliteriä donruss 93-94 kortteja vaihtarina jos joku haluaa päivittää kortteja parempi kuntosii. puutteita tosta sarjasta itsellenikin

vaihto ilmotukset voi myös tehä antti-kiuru@suomi24.fi

jos jotakin omia puutteita saisin ja kunnolla ei niin väliä kuhan ei ihan taittuneita tai loppuukuluneita kortteja

Mitä te oikeen polttelette siellä lappeenranta-kotka suunnalla, kun vähän väliä sekoilette näissä korttihommissa? :-P

jos tarkotat muo niin ihan helsingin suunnilta sekoilen itse täällä :)

collectori 95-96 kortteja tarjolla melkeen koko peruskortti sarja. puuttuu noin kymmenen korttia on suomalaisia on waynee ym... player club kortteja ja jotakin erkkareita

semic 95 laatikkokin on aukastu ja sarja tuli täytee ja vaihto kortteja tuli ihan pirusti ja pussejakin jäi 22 kpl avaamatta löytyy suomalaisia kuten tosta leaf 93-94 ja waynee löytyy kanssa ja donrussista on noita junioreita odottelemassa plus muuta ja collectorista noita gretzky collection kortteja tuli vaihtarina ja player club kortteja ja suomalaisia

esim

Tikkanen (collectors)(leaf)

Kurri (collectors)(leaf)

Gretzky (collectors)

Tuomainen (collectors)

Numminen (collectors)

Ruuttu (collectors)

Selänne (collectors)

Varvio (Leaf)

Lumme (leaf)

Viitakoski (leaf)(semic)

EIKÄ NÄITÄKÄÄN SANKAREITA OLE ENÄÄN POIS MENNYT ON

Luo käyttäjätili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi kommentoida

Luo käyttäjätili

Luo käyttäjätili yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Vanha käyttäjä? Kirjaudu sisään tästä.

Kirjaudu sisään nyt