Hyppää sisältöön
Makezii1

SISU 1993-94 Promot

Recommended Posts

On ‎7‎.‎11‎.‎2018 at 13.52, Makezii1 sanoi:

Harvinaisia SISU-promoja tarjolle.

Luulin , että nämä 93/94  Sisu Promot ovat tosi pahoja ja  niin edelleen....

kuitenkin avoimessa huutokaupassa pari korttia meni 6-70 egee kpl

eli se siitä harvinaisista ja hankalista korteista

markku

jee , olen Bier ,  ''onko hinta ainoa kriteeri ´´ no , olen väärä hekilö siihen vastaamaan ,

tarkoitin viestilläni lähinnä sitä , niin kauan kuin muistan on puhuttu tosi,tosi vaikeista ja hintavista korteista.

noi Promot kuuluivat juuri noihin.

On niitä toki jonkin verran tarjolla ollut , mutta pyynnit niistä on ollut aivan toista luokkaa.

Sen takia ollkin minulle yllätys , kun noiden kiinnostus tuohon hintaan oli noinkin vähäistä.

Ehkä siksi en tohon toiseen kohteeseen viitsinyt edes tarjota,

Haluaisin muidenkin kommentit tähän mm. Heikiltä

BIER/Markku

Itse vuoden sisällä sain hankittua Tirkkosen promon. Selkeästi kovempaan hinnnan siitä maksoin, kun mihin kumpikaan nyt myydyistä promoista ylsi. Tuon Koiviston promon huusin nyt itselleni. Kyllä se minulle 64e hintaan posteineen kelpaa, vaikka ei omaa ydinkeräilyaluetta olekaan. Saarista en viitsinyt Bieriä vastaan korkeammalle huutaa, kun Markulla on hieno IFK kokoelma ja häneltä olen joitain kortteja kokoelmaanikin saanut hankittua ja kokoelmaa paikan päälläkin käynyt katsomassa.

Ilmeisesti Mastersetin kerääjiä on vähän, eli niitä jotka haluavat kaikki promot kansioonsa. Tai sitten niillä kaikilla ne jo on.

Pelaaja tai joukkuekerääjien on ollut ehkä helpompi nämä löytää, kun tarvinnut vain yhden.

Minä tein vuosituhannen vaihteessa elämäni suurimman mokan keräilyurallani ja vaihdoin Ässien vastaavan pois, kun en silloin tiennyt näitten liikkuvuudesta ja nyt se puuttuu edelleen kansiosta. Siitä kyllä voisi yli 70 euroa maksaakin :)

-Janne-

Luulisin että nuo juuri myydyt tai ainakin toinen niistä on peräisin minulta tai ainakin tuollaiset samanlaiset myin jokunen vuosi takaperin ja silloin hinta oli ainakin jonkin verran nyt toteutuneita hintoja alhaisempi. Mielestäni noista promoista ei ole koskaan mitkään muut kuin Ässät ja Tappara ollut ns. kovia jos hinnalla mitataan ja muille ei ole koskaan niin kovaa kysyntää että olisi kovin hurjilla hinnoilla ainakaan minun tietääkseni juurikaan liikkunut. Alkaa nykyään olemaan sen verran niukasti kysyntää korttimarkkinoilla että koviakin kortteja liikkuu aika halvalla. 

Heikki

kiitos Heikki

jos tosiaan on noin että eivät kovin hinnakkaita enään ole paitsi Ässät ja Tappara

jos hintataso on noiden alapuolella selvästi niin minulle saa tarjota .. olen kiinnostumut

onko sinulla Heikki myynnissä noita halpoja Promoja

markku

Luo käyttäjätili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi kommentoida

Luo käyttäjätili

Luo käyttäjätili yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Vanha käyttäjä? Kirjaudu sisään tästä.

Kirjaudu sisään nyt