Siirry sisältöön

Valokuva

Puutelistojen "Haamut" Felix Potvin

• Please log in to reply
41 vastausta tähän viestiketjuun

#1 hellja

hellja
  • Korttifriikit - Foorumijäsenyys
  • 1 036 Viestit:
  • PaikkakuntaIlmajoki

Kirjoitettu 20 joulukuu 2017 - 05:16

Olen kopioinut ja yhdistellyt puutelistoja vuosien ajan ja kysyn nyt tietäjiltä ovatko tällaiset sarjat ja kortit edes olemassa? Olen törkeästi varastanut Kengältä ja Altehesulta myös palasia puutelistasta, anteeksi

1992 7-Eleven Cups #2 Felix Potvin

Tämä esiintyy myös "Caps" nimellä joillakin, jos se olisi Felix Potvinista tehty olisi joukkue ilmeisimmin Chicoutimi? Ja onko jollain joku pelaaja tästä sarjasta?

1994-95 Action Packed Big Picture #51 Felix Potvin
1994-95 Action Packed Mammoth #MM Felix Potvin

Mielestäni näitä ei ole koskaan tehty, vaan joistain pelaajista on olemassa promo. Onko jollain listaa tai mielikuvaa ko. lapuista?

1998 Maple Leaf Gardens Postcards 2

1998 Maple Leafs Postcards #2 Felix Potvin

1998 Maple Leafs Team Issue

Rakkaalla lapsella on monta nimeä, mutta mulle ilmoitettiin ettei tällaista ole olemassakaan. Jos tuollainen sarja on olemassa on siinä muitakin pelaajia eli löytyykö keneltäkään kokoelmista ko. sarjaa?

2001-02 UD Premier Collection Signatures Bronze/Black xx/100 FP Felix Potvin S 

2001-02 UD Premier Collection Signatures Gold/Black x/5 FP Felix Potvin S 

2002-03 Crown Royale Purple 46 Felix Potvin 

2002-03 Topps Heritage USA Test Parallel 83 Felix Potvin 

2002-03 UD Artistic Impressions Retrospectives Signer R43 xx/25 Felix Potvin 

2002-03 UD Top Shelf Milestones Jerseys H.H. MHPBJ xx/10 Brke/Ptvin/Brrsso/Hasek 

2003-04 Crown Royale Red 8 x/5 Felix Potvin 

Ja tässä on mun puutelistan ne joita ei kuulemma ole koskaan tehty, pitääkö paikkansa osasisko joku valaista asiaa?

#2 hellja

hellja
  • 1 036 Viestit:
  • PaikkakuntaIlmajoki

Kirjoitettu 20 joulukuu 2017 - 05:22

Yritin kuvajakoa

#3 altehesu

altehesu
  • 1 169 Viestit:
  • PaikkakuntaTurku

Kirjoitettu 20 joulukuu 2017 - 06:04

Olen siinä käsityksessä että ainakin:

1994-95 Action Packed Big Picture #51 Felix Potvin - ei ole tehty

1994-95 Action Packed Mammoth #MM Felix Potvin - ei ole tehty

2001-02 UD Premier Collection Signatures korteissa Potvin kuuluu "Silver" -kortteihin eli ainoastaan perusnimmari ja 50-tehty Silver/Black -versio ovat olemassa.

2002-03 Crown Royale Purple -versiot tehtiin vain RC -korteista, joten Potvinista sitä ei ole olemassa.

2002-03 UD Top Shelf Milestones Jerseys H.H. MHPBJ xx/10 Brke/Ptvin/Brrsso/Hasek, hämärien muistikuvieni mukaan tämä olisi olemassa, jopa myyty EBayssä kauan sitten. Minulla lienee tästä kuvakin jossain - tai sitten sekoitan kortin johonkin muuhun korttiin.

#4 Kenkä

Kenkä
  • 376 Viestit:
  • PaikkakuntaRuuhimäki City

Kirjoitettu 20 joulukuu 2017 - 06:47

Tuossa on linkki siihen 7-Eleveniin: https://www.beckett..../7-eleven-cups/ Kuvia siellä ei tietenkään ole, mutta ainakin koko "sarja" on listattuna. Eli Fuhr on numero 1 ja Potvin numero 2. Tästä voisimme päätellä, että se on 1992-93 -kauden alkuun Toronton alueelle tehty tuote Leafsin molemmista maalivahdeista, ennen kuin Fuhr vaihdettiin Puppaan. Ja nyt kun kaivelen tarpeeksi syvältä aivojen sopukoista, niin muistan kerran nähneeni pienen ja huonon kuvan tuosta Fuhrista ja se ei ollut kortti vaan muki. Siis sellainen pahvi/styroksimuki mitä oli aikoinaan joka paikassa. Saattoi se olla muoviakin, kuvasta kun on niin hankala arvioida, mutta pääväri oli valkoinen ja olisiko siinä ollut pari vihreää viivaa ja Fuhrin poseerauskuva toisella puolella. Tai sitten muistan väärin.

1998 postikorteista ei ole mitään hajua, mutta tämä sopisi ainakin varusteiden puolesta siihen aikaan: http://www.macmaroon...felix_photo.jpg . Design näyttää samanlaiselta kuin ne lukuisat Maple Leafs Kodakit, paitsi ilman Kodakin logoa. Onko tuo sitten juuri se listassa oleva team issue niin sitä voi vain arvailla.

#5 pjokiran

pjokiran

Ylläpitotiimi

• Moderaattorit
  • 2 755 Viestit:
  • PaikkakuntaKuopio

Kirjoitettu 20 joulukuu 2017 - 07:23

Minun mielestäni tuota Action Packed Big Picturea ei ole Potvinista koskaan tehty kuten ei monista muistakaan pelaajista. Vain 4 promoa on sarjasta: Jagr, Yzerman, Roenick jabVsnbiesbrouck muistaakseni. Omista kohteistani olen poistanut puutelistoilta ja suositan sulle samaa.

#6 hellja

hellja
  • 1 036 Viestit:
  • PaikkakuntaIlmajoki

Kirjoitettu 20 joulukuu 2017 - 09:12

Tuossa on linkki siihen 7-Eleveniin: https://www.beckett..../7-eleven-cups/ Kuvia siellä ei tietenkään ole, mutta ainakin koko "sarja" on listattuna. Eli Fuhr on numero 1 ja Potvin numero 2. Tästä voisimme päätellä, että se on 1992-93 -kauden alkuun Toronton alueelle tehty tuote Leafsin molemmista maalivahdeista, ennen kuin Fuhr vaihdettiin Puppaan. Ja nyt kun kaivelen tarpeeksi syvältä aivojen sopukoista, niin muistan kerran nähneeni pienen ja huonon kuvan tuosta Fuhrista ja se ei ollut kortti vaan muki. Siis sellainen pahvi/styroksimuki mitä oli aikoinaan joka paikassa. Saattoi se olla muoviakin, kuvasta kun on niin hankala arvioida, mutta pääväri oli valkoinen ja olisiko siinä ollut pari vihreää viivaa ja Fuhrin poseerauskuva toisella puolella. Tai sitten muistan väärin.

1998 postikorteista ei ole mitään hajua, mutta tämä sopisi ainakin varusteiden puolesta siihen aikaan: http://www.macmaroon...felix_photo.jpg . Design näyttää samanlaiselta kuin ne lukuisat Maple Leafs Kodakit, paitsi ilman Kodakin logoa. Onko tuo sitten juuri se listassa oleva team issue niin sitä voi vain arvailla.

Nuo on Maple Leafsin faneille lähettämiä valokuvia mulla on niitä 6 erilaista 2 on tullut vastauksena kirjeeseen 90 luvun loppupuolelta suoraa Maple Leafs organisaatiosta.

Mulla on Carlton raamattu vuodelta 1996 ja siinä on 35 000 tuotetta listattu vuoteen 1995 saakka, 7-eleveniltä ei löydy mitään vuonna 92 ei alasarjoja tms.

#7 tpsrules

tpsrules
  • Korttifriikit - Yhdistysjäsenyys
  • 5 243 Viestit:
  • PaikkakuntaHelsinki

Kirjoitettu 20 joulukuu 2017 - 09:19

02/03 UD Top Shelf sarjan kortit on tosi hankalia jo 25 tehtyjen osalta joten 10 tehdyt varmasti äärettömän hankalia.

Heikki

#8 tpsrules

tpsrules
  • 5 243 Viestit:
  • PaikkakuntaHelsinki

Kirjoitettu 20 joulukuu 2017 - 09:41

Myös nuo 2002-03 UD Artistic Impressions xx/25 on ollut aina melkoisen hankalia. Jos nyt ihan väärin muista niin korteista oli joko nimmari xx/25 tai sitten vain ilman nimmaria joku kultainen tms. xx/25 joten jos sinulla on jo joku xx/25 kortti on niin mitään toista ei pitäisi olla olemassa.

Heikki

#9 BlindThomen

BlindThomen
  • 2 117 Viestit:
  • PaikkakuntaHyvinkää

Kirjoitettu 20 joulukuu 2017 - 10:30

Nämä voit vetää yli myös:

2002-03 Topps Heritage USA Test Parallel 83 Felix Potvin --> tehty kymmenestä sarjan kortista, joissa Potvin ei ole mukana

2003-04 Crown Royale Red 8 x/5 Felix Potvin  --> Redit tehtiin vain rookie-pelaajista

#10 hellja

hellja
  • 1 036 Viestit:
  • PaikkakuntaIlmajoki

Kirjoitettu 21 joulukuu 2017 - 12:12

Myös nuo 2002-03 UD Artistic Impressions xx/25 on ollut aina melkoisen hankalia. Jos nyt ihan väärin muista niin korteista oli joko nimmari xx/25 tai sitten vain ilman nimmaria joku kultainen tms. xx/25 joten jos sinulla on jo joku xx/25 kortti on niin mitään toista ei pitäisi olla olemassa.

Heikki

Eli kun mulla on /25 niin nimmaria ei ole, kiitos taas lista lyhenee...

#11 hellja

hellja
  • 1 036 Viestit:
  • PaikkakuntaIlmajoki

Kirjoitettu 21 joulukuu 2017 - 12:13

Nämä voit vetää yli myös:

2002-03 Topps Heritage USA Test Parallel 83 Felix Potvin --> tehty kymmenestä sarjan kortista, joissa Potvin ei ole mukana

2003-04 Crown Royale Red 8 x/5 Felix Potvin  --> Redit tehtiin vain rookie-pelaajista

Aivan näin se lista lyhenee.....

#12 hellja

hellja
  • 1 036 Viestit:
  • PaikkakuntaIlmajoki

Kirjoitettu 21 joulukuu 2017 - 12:24

Mulla on tällainen laatikossa, voisiko olla kysymyksessä 1994-95 Maple Leafs Pin-up Posters Felix Potvin 14

http://aijaa.com/ds7sE5

Kuva lähempää ja samalla tuon muistivihkon takaosa

http://aijaa.com/UvI0Jp

Mikähän tuo vasemman puoleinen Kings paitainen on

http://aijaa.com/sJeNRg

Tässä kuva takaa

http://aijaa.com/AE7KaA

Nämä on plankoja takaa ei varsinaisesti soita kelloa mikä sarja vai onko

vaan jokin kuva

http://aijaa.com/LCD60N

#13 iidaemmi

iidaemmi
  • 4 465 Viestit:
  • PaikkakuntaMikkeli

Kirjoitettu 21 joulukuu 2017 - 02:33

Olen kopioinut ja yhdistellyt puutelistoja vuosien ajan ja kysyn nyt tietäjiltä ovatko tällaiset sarjat ja kortit edes olemassa? Olen törkeästi varastanut Kengältä ja Altehesulta myös palasia puutelistasta, anteeksi

1998 Maple Leaf Gardens Postcards 2

1998 Maple Leafs Postcards #2 Felix Potvin

Ja tässä on mun puutelistan ne joita ei kuulemma ole koskaan tehty, pitääkö paikkansa osasisko joku valaista asiaa?

Maple Leafs Gardens Postcards #2 löytyy Potvinista, mutta ko. vuosi on 1996-97, sellaisen myin jokunen aika sitten. Luulen että sulla on vuosiluku tuossa väärin ja toiseksi luulen että nuo ylle lainaamani saattavat tarkoittaa samaa korttia. Eli sulta luultavasti puuttu 1996-97 #2. Se onkin todella hankala kortti.

Harri

#14 hellja

hellja
  • 1 036 Viestit:
  • PaikkakuntaIlmajoki

Kirjoitettu 21 joulukuu 2017 - 03:19

Maple Leafs Gardens Postcards #2 löytyy Potvinista, mutta ko. vuosi on 1996-97, sellaisen myin jokunen aika sitten. Luulen että sulla on vuosiluku tuossa väärin ja toiseksi luulen että nuo ylle lainaamani saattavat tarkoittaa samaa korttia. Eli sulta luultavasti puuttu 1996-97 #2. Se onkin todella hankala kortti.

Harri

Kortti josta puhut kuuluu sarjaan Maple Leaf Gardens Coca Cola 1996 65th Anniversary Postcard Set #4 Limited 10000 ja on tosiaan olemassa, tämä lainaamasi on meillä kaikilla 3:lla Potvin kerääjällä puutelistalla mutta sain vinkin yhdeltä ehkä friikeimmältä Potvinin Kanadasta kerääjältä ettei tällaista lappua ole olemassa. Ja nyt näyttää siltä ettei sitä ole eli sain ilmeisesti "haamun" kiinni

Jarmo

#15 Kenkä

Kenkä
  • 376 Viestit:
  • PaikkakuntaRuuhimäki City

Kirjoitettu 21 joulukuu 2017 - 04:59

Nuo on Maple Leafsin faneille lähettämiä valokuvia mulla on niitä 6 erilaista 2 on tullut vastauksena kirjeeseen 90 luvun loppupuolelta suoraa Maple Leafs organisaatiosta.

Minulla on seitsemän erilaista. Tuo kuvassa oleva puuttuu ja sitten tiedän vielä yhden puuttuvan, eli niitä on siis ainakin yhdeksän erilaista.

Mikähän tuo vasemman puoleinen Kings paitainen on

http://aijaa.com/sJeNRg

Tässä kuva takaa

http://aijaa.com/AE7KaA

Tämä on kai niitä "Kings Game Sheets"-lappuja, joita Beckett listaa kaudelta 2002-03, mutta ei kumma kyllä muilta vuosilta. Veikkaisin, että tämä kortti on kaudelta 2001-02. Näitä on ainakin kaksi erilaista, sillä minulla on tuo sama Phoenix-taustainen ja lisäksi toinen Detroit-taustalla.

Nämä on plankoja takaa ei varsinaisesti soita kelloa mikä sarja vai onko

vaan jokin kuva

http://aijaa.com/LCD60N

Oikeanpuoleinen taisi olla jonkun julisteen pienikokoinen mallikappale, mutta täysikokoista julistetta ei sitten jostain syystä tehtykään. Jotain tuollaista muistan lukeneeni kun aikoinaan ostin tuon lapun.

#16 hellja

hellja
  • 1 036 Viestit:
  • PaikkakuntaIlmajoki

Kirjoitettu 21 joulukuu 2017 - 05:40

Mun puutelistalla on vain 02-03 ja en todellakaan osaa sanoa onko vai ei? 03-04 on jo sitten Boston joukkuelappu josta olen nähnyt kuvan ....

Onko ketään King's keräilijää jolla ois vastaavia muista pelaajista?

2002-03 Kings Game Sheets 15 Felix Potvin#{Wetzel's Pretzels 

2002-03 Kings Game Sheets 16 Felix Potvin#{Wilshire Grand 

#17 hellja

hellja
  • 1 036 Viestit:
  • PaikkakuntaIlmajoki

Kirjoitettu 21 joulukuu 2017 - 05:43

http://aijaa.com/r90uSZ

Niin ja tuossa on yksi Islander lappu mikähän se lienee....

Jarmo

#18 altehesu

altehesu
  • 1 169 Viestit:
  • PaikkakuntaTurku

Kirjoitettu 21 joulukuu 2017 - 06:35

Mun puutelistalla on vain 02-03 ja en todellakaan osaa sanoa onko vai ei? 03-04 on jo sitten Boston joukkuelappu josta olen nähnyt kuvan ....

Onko ketään King's keräilijää jolla ois vastaavia muista pelaajista?

Tälläiset löytyvät minulta, olen siinä käsityksessä että ovat näitä:

Edestä (molemmat samannäköisiä):

mdRluMH.jpg

Takaa:

ECQhXjl.jpg

2zCYswt.jpg

#19 powerpens

powerpens
  • 1 234 Viestit:
  • PaikkakuntaHelsinki

Kirjoitettu 21 joulukuu 2017 - 06:57

Onko sulla jo kokoelmassa 1996 Maple Leafs Kodak Mario Lemieux/Felix Potvin postikortti kokoinen?

1996-97 Maple Leafs Postcards Potvin/Lemieux 2 

#20 hellja

hellja
  • 1 036 Viestit:
  • PaikkakuntaIlmajoki

Kirjoitettu 22 joulukuu 2017 - 01:32

Onko sulla jo kokoelmassa 1996 Maple Leafs Kodak Mario Lemieux/Felix Potvin postikortti kokoinen?

1996-97 Maple Leafs Postcards Potvin/Lemieux 2 

Ei ole, löytyykö?

0 käyttäjä(ä) lukee tätä aihetta

0 jäsentä, 0 vierasta, 0 anonyymiä käyttäjää