Hyppää sisältöön
Tomba83

93-94 SISU AU/ 550

Recommended Posts

Moikka,

Törmäsin yhteen Saken nimmariin mikä näytti enemmän kuulakärkikynällä tehdyltä? Onko kyse aidosta pussista tulleesta?

HUOM: Numerointi oli alkupäästä.

t.Tomppa

Mustalla tussillahan ne vedettyjä ja niissä ei ole normaalisti sitä lukemaa 550. Eli lähtökohtaisesti epäilisin jälkikäteen pyydetyksi tai onko edes Lindforsin oma sutaisu. Onko se nimmari muuten lakkapinnan alla vai päällä? Sarjaan kuuluvissa nimmareissa nimikirjoitus on lakkapinnan alla ja jälkikäteen pyydetyissä päällä. Kai teoriassa on sekin mahdollista, että olisi jonkun pussiin päätyneistä nimmareista syystä tai toisesta kuulakärkikynällä vetäissyt.

Pitäisin siis itse pyydettynä nimmarina.

EDIT: Kuvan kortista nähtyäni vaikuttaa sarjaan kuuluvalta nimmarilta.

Mulla taas on mielikuva, että yksi kaveri kotikylässä aikanaan vetäisi pussista nimenomaan Lindforsin nimmarin ja sekin oli kuulakärkikynän oloinen. 100% varmuutta en uskalla sanoa, mutta joku tälläinen kuva itselläni on.

Tietäiskö Heikki sanoa paremmin?

Tatu

Juu, Tässä on numerointi #49. Joskus olen kuullut/ muistelen että ensimmäiset 100 kpl olisivat tehty erikseen, mutta tiedä näitä :D

-T

Kaikki näkemäni Saken nimmarit on vedetty aika heikolla tussilla tai vain vähän hentoisesti vetäistynä.

Heikki

Luo käyttäjätili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi kommentoida

Luo käyttäjätili

Luo käyttäjätili yhteisöömme. Se on helppoa!

Rekisteröi uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Vanha käyttäjä? Kirjaudu sisään tästä.

Kirjaudu sisään nyt