Hyppää sisältöön
TUPKUS

M: Eemeli Suomi Cardset Ultra Rare Signature

Recommended Posts

MYYTY

Otsikon mukainen kortti Cardset II sarjasta. xx/15.

Järkevät hintatarjoukset yksitysviestinä. Kortti myydään, joten kannattaa tarjota (taas järki mukaan) 

Nimmari taattua cardset laatua. Tähän loppui näiden ostaminen.

IMG_0372.JPG

1 tunti sitten, tpsrules sanoi:

Aika huikeaa että eivät ole edes noihin ultra rareihin viitsineet poimia sellaisia tarroja joihin olisi nimmari osunut.

Heikki

Juuri näin. Heikki kiteyttää tuon minun viimeisen lauseeni. 

Muutaman Suomen nimmarin olen nähnyt ja kaikki järkyttäviä suttuja. Olisiko jollain laittaa kuvaa itse haetusta nimmarista? 

Aleksi

Toisaalta tuohon tarraan on osunut pätkä kolmea nimmaria. Josko Cardsetilla koetaan, että se on jotenkin yhtä hienoa kuin 3-värinen paidan pala.

Mielestäni kuitenkin kuluttajana olen oiketettu saamaan tuotteen joka vastaa edes jotenkin kuvausta. Nimmarikortti jossa jotain epämääräistä tussin suttua siellä täällä ei oikeen ole sitä. Hei, näitä tehdään yhteensä 95kpl koko 2 sarjaan. Sarjan ns. HotCard onkin totaalinen pettymys. Ei hyvä. Minä kestän sen, ostan näitä huvikseni.

Ja pelaajien vastuu on mielestäni näissä myös melkoinen. Jos pojilla on asenne, että **** kun näitäkin pyydetään ja vedetään nyt nämä läpi jotenkin sutaten, ei kyllä osoita sitä asennetta miten näitä pitäisi hoitaa. Jokainen kuitenkin saa halutessaan oman nimmarinsa mahtumaan tuohon tarraan, vaikka ei oikeastaan osaisikaan kirjoittaa. Jos siihen ei pysty, pitää kieltäytyä kunniasta.

No, kortti on myyty ja toivottavasti uusi omistaja siitä nauttii. 

Itse lähettäisin tuon Cardshitille ja pyytäisin uutta asian mukaista korttia. Ja jos ei sieltä saa niin jonnekin kuka valvoo suomessa tuotteiden myytävien laatua!!!! Onhan Cardsetillä vaihtokortit noihin ns. paskoihin kortteihin ja tämä jos ei mikä täytä niitä kriteerejä.

^Onko tietoa, että mikä niiden politiikka on vaikkapa tuollaisen 15 kappaletta tehdyn kortin vaihtokorttien suhteen? Tekeekö ne uuden kortin tarvittaessa viallisen tilalle vai onko osa niistä 15 jätetty pussituksen ulkopuolelle. 

Saisikohan niiltä ihan pyytämällä vaikka muutaman Kotkaniemen Ultra Rare nimmarin tai vaikka koko setinkin niin ei tarvitsisi turhaan pusseja availla.

Minä voisin ottaa vaikka 5 kappaletta sitä Kotkaniemen Ultra Rare nimmaria, kun olen muutaman pussin kaupasta ostanut ja ovat olleet sillätavalla huonoja, että niissä ei ole ollut sitä Kotkaniemen UR nimmaria. Voin vaikka postimaksunkin maksaa, jos on niin köyhä meininki etä eivät voi niitä muuten laittaa tulemaan.

15 tuntia sitten, petjam sanoi:

Itse lähettäisin tuon Cardshitille ja pyytäisin uutta asian mukaista korttia. Ja jos ei sieltä saa niin jonnekin kuka valvoo suomessa tuotteiden myytävien laatua!!!! Onhan Cardsetillä vaihtokortit noihin ns. paskoihin kortteihin ja tämä jos ei mikä täytä niitä kriteerejä.

00

Tunti sitten, BIER sanoi:

mielestäni kortissa ei ole mitään vikaa , vaan tarran kirjoittaja on ryssinyt hommansa ,,, siis tarra vaihtoon ja kirjoittajalle sanktiot

Eiköhän Cardset ole täysin vastuussa tuotteesta, jonka he suunnittelevat, toteuttavat ja jonka tarkoitus on tuottaa heille rahaa. Cardset vastaa laadusta ja heillä on alusta loppuun kaikki välineet ja päätökset omissa käsissään. 

En yhtään ihmettele ettei meno muutu jos Cardsetin asiakkaat näkevät heidät tässä jo viattomana uhrina, jolla ei ole vaikutusmahdollisuuksia kun pelaajat talkootöillään pilaavat lopputuloksen. 

Ymmärtäisin tuon jos kyseessä olisi hard-signed kortti, jonka pelaa olisi oikeasti pilannut. Kyseessä on kuitenkin tarra, jonka Cardset on laaduntarkkailussaan hyväksynyt ja tietoisesti tuohon liimannut. Jos ne nimmarit ei ole kohdillaan, niin uusi arkki matkaan ja selkeät ohjeet mukaan. Cardset on se osapuoli, joka yrittää tehdä tässä rahaa, joten on täysin heidän vastuullaan sitouttaa pelaajat Cardsetin laatuvaatimuksiin. Nähdyn perusteella niitä ei ole ja pelaajia ei siitä voi syyttää.

Tosin itse olen sen verran kieroon kasvanut kerääjä, että totaalipaska "premiumissa" viehättää. Siihen kulminoituu kauniisti koko keräilyn turhuus useammalla tasolla. Toki ymärrän, että toisille tämä on ns. vakava paikka.

Pyydän kaikkia kommentejani tästä aiheesta  Anteeksi ,  ja toivon ettei nämä kommenttini  pilaa mainettani koko loppuelämäksi

Markku Vainio