Hyppää sisältöön
Apelardo

Aikamoinen Hinta kortista!

Recommended Posts

Tuossa taitaa saman myyjän omat tunnukset huutaa vastakkain. :-P

Ei näytä oikeen päivänvalossa tarkasteltavalta kylläkään !

Kyllä siinä on itse pyydetty nimmari, eli ainoastaan laskee kortin arvoa, joka ilman nimmaria voisi olla jopa 0.50 eur

Melkoinen järkytys eilen kun kaveri soitti ja sanoi huuto netissä olevan Kurrin 500 Clubin /25 nimmari.Korttia ei ole näkyny ainakaan kuuteen vuoteen missään.Kaveri ei yleensä huutikses käy ku sielä ei mitään yleensä ole.Kauhee tuuri tällä kertaa sillä huutoaikaa oli vain kaksi tuntia jäljellä.Kortti meni oikeaan osoitteeseen mut myyjä olis kyllä saanu enemmän jos olis laittanu satamaan tai mainosta tänne.Todella erikoinen tapahtuma:)

Fleuryn artist proof...

http://www.ebay.com/...d=p5197.c0.m619

Teki oikein pahaa...olin 35$ valmis maksamaan, mutta sitten ku huomasin etten saa sitä niin oli pakko nostaa hinta vain korkeelle jotta joku fleuryn kerääjä saa nyt sitten maksaa kerralla oikein hyvän hinnan... Ja myyjä saa hyvät massit.

Voitte lukea myös harmituksen tästä =)

Toivon vain ettei satu olemaan meistä suomen kerääjistä kukaan...

Nyt ei kyllä mikään logiikka selitä tuota hintaa. Yleensähän nuo on saanut alle $5:n.

Mielestäni tuo voi selittyä sillä, että voittohuudon tehneeltä uupuu vain muutama kyseisen pelaajan messulapuista, olen pahimmillaan itse maksanut messulapusta 40 euroa, oli kylläkin 5 tehty, mutta 10 tehdyistäkin tulee välillä maksettua reilusti ja välillä saa kahdella taalalla.

niinpä. mutta aiemmin noiden Hamrlikien kanssa on saanut olla melko rauhassa. kilipailua ei juurikaan ole ollut. jos tuollaisiin hintoihin alkaa mennä, niin sitten pitää pistää messulaput myyntiin. :-)

Itse ostin kolme viimeisintä Gilmourin /10 messukorttia 15$, 15$ ja 14,31$ + postit hintoihin. Suht jäykkä hinta vaikka ei niin paha kuin tuo Romanin.

Harri

Kysynnän ja tarjonnan laki. Kukaan ei halua mun Jason Arnottin /10 tehtyä BAP Emeraldia parilla eurolla (ei messu kortti) ja itse vastaavasta Dougista maksoin justiinsa ebayhin 100$.

Harri

Kysynnän ja tarjonnan laki. Kukaan ei halua mun Jason Arnottin /10 tehtyä BAP Emeraldia parilla eurolla (ei messu kortti) ja itse vastaavasta Dougista maksoin justiinsa ebayhin 100$.

Harri

Arnott tänne ja heti jos kerran hinta on toi pari euroa.

-Å-