Jump to content

Mistä näitä myyjiä aina löytyykin? (osa 3)

Hata
 Share

Recommended Posts

• Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 3 weeks later...

Koska täällä ei ole mitään Korttifriikkien vitutusketjua niin sanotaan nyt tässä että meikäläistä ainakin ottaa hiukkasen päähän kun haluaisi selata kaikkia myynnissä olevia bokseja ja tuolla on kohdassa "product - box" puolet tai ylikin ilmoituksista noita box-break huutokauppoja. Niille voisi laittaa tuonne oman osion.

Joo , syy miksi jotkut kortit ovat tuossa kunnossa niin suurimman osan olen saanut kavereilta/serkulta siinä kunnossa.

Kun olen saanut kortit olen pistänyt kansioon. Paitakortit kyllä ovat ihan hyväkuntoisia, signaturetkin jotkut..

Kyllähän se itseäkin harmitti kun ne sellaisia olivat..

Toni

• 4 weeks later...

Näköjään löytyy näitä erikoisia myyjiä tältäkin foorumilta.

Olin eilen "online" kun myyntiin tuli koripallokortteja nippu.

Vastasin topicciin saman tien että ostan pois. Laitoin kaverille ykrityisviestin että pistää tilinumeroa tulemaan.

Sen jälkeen poikkesin vielä katsomassa topiccia, jonka oli silloin nähnyt 3 henkilöä.

Tänään 24 tuntia myöhemmin saan myyjältä viestin että kerkesi mennä jo toiselle.

Sorry vaan mutta en usko tuota potaskaa. Taisit saada paremman tarjouksen tai sit huomasit et laitoit kovin halvalla myyntiin.

Topic vieläkin nähtävillä lukittuna myyntilistana foorumilla. Eipä näy siinä muita vastauksia kuin minun...

Onneksi olkoon, pääsit "blokattujen" jäsenten listalle kärkeen!

Marko

Noissa ns. suorilla hinnoilla myytävissä kohteissa pitäisi kyllä ehdottomasti ottaa käytäntö, että kaikki myynti tapahtuu ketjuun kirjoitetulla viestillä, että ei tule tällaisiä epäselvyksiä. Vaihto/ostotarjoukset ja ehdotukset voi sitten hoidella YV:llä.

Heikki

Noissa ns. suorilla hinnoilla myytävissä kohteissa pitäisi kyllä ehdottomasti ottaa käytäntö, että kaikki myynti tapahtuu ketjuun kirjoitetulla viestillä, että ei tule tällaisiä epäselvyksiä. Vaihto/ostotarjoukset ja ehdotukset voi sitten hoidella YV:llä.

Heikki

Ostaja oli minuun yhteydessä ja laittoi kellonajat milloin oli ostanut ko. tuotteen yksityisviestillä. Myyjä ei ollut asiaan topicissaan reagoinut, vaikka ostajan viestien mukaisesti aikaa olisi ollut

ruhtinaallisesti. 24 tunnin päästä tulee vasta viesti että mennyt. Olen AINA ollut sitä mieltä ja tulen olemaan jatkossakin, että jos myyntitopiciin on julkisesti varannut lapun, niin rehellinen myyjä menee sen

mukaisesti. Itse reagoin näihin hyvinkin allergisesti ja pistän myyjän blokkilistalle saman tien. Jos ei nyt rahat kelvannut, en tarjoa niitä jatkossakaan ko. myyjälle. Maailmaan kortteja mahtuu.

Tällainen anonyymisti kaupan tekeminen julkisella myynti-ilmoituksella, mutta myymällä yv:n kautta "haisee" aina.

Marko

Minulla menee noiden topicien kanssa yleensä ihan hyvin, olen monesti kyllä pyrkinyt varaamaan itseäni mahdollisesti kiinnostavat kortit hetkeksi (ei yli muutamaa tuntia) ja olenkin ne lähes aina myös "vapauttanut" suht välittömästi.

Tuli Tori.fi:ssä vastaan kiinnostava kortti: http://www.tori.fi/vi/6099783.htm

Lähetin myyjälle viestin ja kyselin hintaluokkaa, kuulemma 10 000 eurosta aletaan neuvottelemaan. Vähän pidän kalliina. :D

Muistitko kysyä mitä valuuttaa se hintapyyntö oikein oli?

On erittäin varmasti vähintäänkin melko harvinainen kortti ja siinä varmasti harvinaisia nimmareita, mutta tuskin tuosta kuitenkaan kukaan on valmis muutamia kymppejä enempää valmis maksamaan. Voihan ja saahan sitä aina toki pyytää, mutta aika heikot on todennäköisyydet kaupan syntymiselle tuossa minun näkemykseni mukaan.

Heikki

Tuli Tori.fi:ssä vastaan kiinnostava kortti: http://www.tori.fi/vi/6099783.htm

Lähetin myyjälle viestin ja kyselin hintaluokkaa, kuulemma 10 000 eurosta aletaan neuvottelemaan. Vähän pidän kalliina. :D

Pikkasen kyllä äveriäs hinta. Mut saahan pitää itsellään tuon kortin hyllyssään. Ostajat kaikkoaa tuolla hinnalle. :)

Jatkan kysymyksellä. Myyjä ilmoittaa et et kortti on maailmanmestaruus kisojen kortti. Mut jos muistan oikein niin päivämäärät ei täsmää ja eikös Suomi hävinnyt mestaruus kisoissa 12 - 1.

Pikkasen kyllä äveriäs hinta. Mut saahan pitää itsellään tuon kortin hyllyssään. Ostajat kaikkoaa tuolla hinnalle. :)

Jatkan kysymyksellä. Myyjä ilmoittaa et et kortti on maailmanmestaruus kisojen kortti. Mut jos muistan oikein niin päivämäärät ei täsmää ja eikös Suomi hävinnyt mestaruus kisoissa 12 - 1.

Kyllähän toi peli pelattiin Tampereella, päivämäärä täsmää siihen. Kisoissa, Lausannessa, tulos oli juurikin tuo Tussin mainitsema niukahko tappio.

• 1 month later...

Sopis ehkä topicciin postikuluista, mutta laitetaan tänne:

http://www.ebay.com/itm/2012-13-Black-Diamond-Ruby-Red-Nicklas-Lidstrom-Ruby-Red-Parallel-100-All-Star-/321137078570?pt=US_Hockey_Trading_Cards&hash=item4ac542f12a

En tiedä mistä nuo kulut on repäisty kun postitus maksaa $20 enemmän kuin yhden kuplakuoren postimaksut. Ja tullitkin on laskettu valmiiksi (tai mitä nuo import charget tarkoittaakin) vaikka itse kortista ei edes menisi tullia jos postikulut olisivat realistiset.

Voi olla että myyjä ei vaan tiedä asiasta, laitoinkin hänelle viestiä.

Ja yleisenä huomiona voisi todeta että varsin iso osa kauppiaista lähettää kortteja nykyään ainoastaan USA:han ja Kanadaan. Se on myös aika perseestä. Tämä trendi on yleistynyt oikeastaan vasta tänä vuonna, samalla kun postimaksut nousivat.

• 1 month later...

http://www.ebay.com/itm/05-06-UD-THE-CUP-DUAL-NHL-GAME-USED-SHIELDS-WAYNE-GRETZKY-MARIO-LEMIEUX-1-1-/380676287871?pt=US_Hockey_Trading_Cards&hash=item58a2132d7f

Voitais Hannes varmaankin ostaa tuo Gretzky/Lemieux kortti puoliksi niin molemmat saisivat oman puoliskon kortista eikä tulisi niin kalliiksi vaan saataisiin omamme jopa puoleen hintaan :)

Jukka