Jump to content

Mistä näitä myyjiä aina löytyykin? (osa 3)

Hata
 Share

Recommended Posts

Aika mielenkiintoista kyllä että kaverilla on useamman sadan tuhannen edestä 1/1 kortteja myynnissä. Palautteita ei kuitenkaan ole edes tuhatta. Joku kyllä haisee.

Taitaa haista tässä kohdin ainoastaan sinun vainoharhaisuus, kun kyseessä taitaa kuitenkin olla korttipiirien about kovimpana rahamiehenä tunnettu kaveri.

Heikki

• Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Taitaa haista tässä kohdin ainoastaan sinun vainoharhaisuus, kun kyseessä taitaa kuitenkin olla korttipiirien about kovimpana rahamiehenä tunnettu kaveri.

Heikki

Sekin voi olla, mutta tuo oli kyllä mulle uusi tieto että Ovechkin kerää kortteja. Erityisesti Gretzkyn yks kautta ykkösiä... Toisaalta viime kausien perusteella on hiukan ehkä yliarvioinut itseään tuossa nimessä ja Napervillestä on kovin pitkä matka pelailemaan Capitalsiin...

Ja ettei ihan saivarteluksi menisi niin kyllä tämä http://www.tori.fi/pirkanmaa/Upea_vanha_sarja_jaakiekkokortteja_erikoiskortteja_7198720.htm?ca=10&w=3 Torin ilmoitus sai hymyn huulille. 90-luvun "kortti-vintagea". Ei sillä etteikö hinta olisi kohdallaan, tai enintään tuplat liikaa mutta tuo kuvaus kyllä herättää ainakin meikäläisessä hilpeyttä.

Sekin voi olla, mutta tuo oli kyllä mulle uusi tieto että Ovechkin kerää kortteja. Erityisesti Gretzkyn yks kautta ykkösiä... Toisaalta viime kausien perusteella on hiukan ehkä yliarvioinut itseään tuossa nimessä ja Napervillestä on kovin pitkä matka pelailemaan Capitalsiin...

Ja ettei ihan saivarteluksi menisi niin kyllä tämä http://www.tori.fi/pirkanmaa/Upea_vanha_sarja_jaakiekkokortteja_erikoiskortteja_7198720.htm?ca=10&w=3 Torin ilmoitus sai hymyn huulille. 90-luvun "kortti-vintagea". Ei sillä etteikö hinta olisi kohdallaan, tai enintään tuplat liikaa mutta tuo kuvaus kyllä herättää ainakin meikäläisessä hilpeyttä.

Eihän kukaan väittänyt kaverin olevan Ovy, eihän? Kaveri kyllä omistaa melko näyttävän Ovechkin kokoelman, varsinkin rookievuoden osalta..

Mika

Eihän kukaan väittänyt kaverin olevan Ovy, eihän? Kaveri kyllä omistaa melko näyttävän Ovechkin kokoelman, varsinkin rookievuoden osalta..

Mika

Ei kukaan myöskään kiistänyt ettei olisi. Se vaan että niin kauan kuin toimitaan nimimerkkien suojissa eivät kaikki välttämättä tiedä ketä kukakin myyjä on. Varsinkin kun kyseessä on enemmänkin tunnettu ostaja kuin tunnettu myyjä...

Ei kukaan myöskään kiistänyt ettei olisi. Se vaan että niin kauan kuin toimitaan nimimerkkien suojissa eivät kaikki välttämättä tiedä ketä kukakin myyjä on. Varsinkin kun kyseessä on enemmänkin tunnettu ostaja kuin tunnettu myyjä...

No minä voin suoralta kädeltä kyllä kiistää, olen herran kanssa useita kauppoja tehnyt ja keskustellut mm. skypessä useamman kerran. Mukava kaveri, vähän vaan on herkkä hipiäinen :)

Mika

Tuolla kyllä mennään aika lähelle tietämättömimmän myyjän 2013 palkintoa (uskon vilpittömästi että kyse on vain tietämättömyydestä). Harmi vain että myyjä on vielä satsannut noihin maksullisiin lisäpalveluihin, sillä noita rahoja ei saa takaisin vaikka kohde ei kävisikään kaupaksi.

Setin arvo olisi ehkä maksimissaan pari euroa ilman noita suttuja parissa kortissa, nyt kaksi korttia on kunnoltaankin kaukana hyvistä.

Myyjä oli näköjään saanut poistettua esitetyt kysymykset (saako ne nykyään poistettuakin). Vai oliko tässä vanhassa IE:ssä vaan vikaa.

Siis on oikeasti aivan älytöntä ettei myyjä viitsi selvittää kohteensa arvoa vaan myy aivan poskettomalla ylihinnalla.

Taidan kanssa joku päivä kokeilla muutaman kortin myymistä. Mullakin on noita nostalgisia erittäin harvinaisia 90-luvun kortteja varmaan parin miljoonan edestä...

Hitto kun osaisi ohjelmoida, voisi tehdä jonkun botin joka lisää vaikkapa 100000 kohdetta tuonne ihan mitä vaan kökköä älyttömällä ylihinnalla.

• 3 weeks later...

Ei tämä ehkä täysin tänne kuuluisi, mutta: http://www.ebay.com/itm/Got-Mcleod-Mens-T-Shirt-/141033240595?pt=US_Mens_Tshirts&var=440158787924&hash=item20d63c7813

Kertokaapa joku mitä tuon on tarkoitus meinata? Olen -näin- lähellä ostaa tuon, voisiko minulle parempaa paitaa olla messuille päälle pistettäväksi?

edit. Varmaan halvempi tosin painattaa itse jossain.

• 5 weeks later...

Tää on mun mielestä jo aika kusetusta:

http://www.ebay.com/itm/201213-SP-Authentic-Sign-of-the-Times-4-KREIDER-BAERTSCHI-SCHWARTZ-RYNNAS-0710-/331019676218

http://www.ebay.ca/itm/2012-13-SP-Authentic-Sign-of-the-Times-4-KREIDER-BAERTSCHI-SCHWARTZ-RYNNAS-07-10-/331015410055?ssPageName=ADME:B:ONA:US:3166

Kaverilla oli tuo jälkimmäinen kohde tosiaan auki ja siinä oli huutoja noin $50 asti, mutta kaveripa meni sitten sulkemaan sen aikaisemmin ja poistamaan kaikki tarjoukset kun hinta ei vissiin miellyttänyt. Laitoin asiasta raporttia ebaylle, mutta tuskin mitään tekevät. Tarjoan tuosta toisesta varmaan joku päivä Best Offerilla sen saman $50 mitä olisin ollut valmis maksamaan mutta eipä se varmaan kelpaa. Toivottavasti kukaan ei ainakaan enempää maksa sillä aikamoisen huijauksen maun tuo kaveri jättää.

• 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

Onpahan kahden mielenkiintoisen ebay myyjän kanssa tullut viestiteltyä eilen ja tänään. Ensimmäisellä oli kiinnostava kortti myynniissä 40 oli pyynti ja sit kysyin mitä postit Suomeen maksaa, niin kuulemma yli 50 taalaa kun postista asioita selvittänyt. Kalliit postit Floridassa. Jäi korttiin tarjous tekemättä.

Toinen tapaus taas oli jolle tein best offer tarjouksia muutamaan korttiin jotka hän hyväksyi ja kuvauksessa selvästi oli mainittu että postit 6$ overseas ja free combined shipping. Nyt tuli viestiä että postit onkin 15$. No en varmaan ala maksaan taalaakaan enempään kuin sen 6$ mitä hän mainostaa.

Ite ostin kanssa eile buy it now kortin ja postit oli International mail 3,5 taalaa. Nyt pisti viestiä että siinä on tapahtunu joku errori postikulujen kaskemisessa ja hän katsoo mitä kulut tulee olemaan kun kyseessä on isompi kortti (master photo). Saa nähdä mitä sanoo posteiksi. Eihän se nyt mun vika voi olla et ostan kortin, maksan summan paypallista ja sit kaveri varmaanki haluaa posteihin lisää taaloja....

Ite ostin kanssa eile buy it now kortin ja postit oli International mail 3,5 taalaa. Nyt pisti viestiä että siinä on tapahtunu joku errori postikulujen kaskemisessa ja hän katsoo mitä kulut tulee olemaan kun kyseessä on isompi kortti (master photo). Saa nähdä mitä sanoo posteiksi. Eihän se nyt mun vika voi olla et ostan kortin, maksan summan paypallista ja sit kaveri varmaanki haluaa posteihin lisää taaloja....

Mulle kävi kerran kans samoin. Sun ei tarvi maksaa yhtään enempää kuin mitä siinä ilmoituksessa lukee. On Ebayn sääntöjen vastaista periä jälkeenpäin lisää postikuluja. Selvitin oman tapaukseni aikoinaan Ebayn väeltä joten ei ole mutu.

• 2 months later...