tarleo Posted January 4, 2015 Report Share Posted January 4, 2015 Näitä saa tarjota, mieluiten useampi kerrallaan. Ostan tai vaihdan hyvällä suhteella johonkin myynnissä oleviin kortteihini. 1993-94 Sisu Virhekortit: Osassa on vähän epäselvyyttä, kumpi versio minulla on ja kumpi puuttuu. Toivottavasti suluissa oleva tieto tuo hieman apua siihen, millainen versio kortista minulla ON. 145 Rantanen Selvä numerointi (ON epäselvällä numeroinnilla) 364 Sisu-pelaaja Väärä taustateksti (ON "Runkosarja 1992-93, Sisupelaaja", "Runkosarjan Sisu-pelaajaa ei ole aiempina kausina nimetty") 370 Fair Play -pelaaja 1993 Väärä taustateksti (ON "Fair Play -pelaaja 1993") Puuttuu taustalla "ALL STARS 1993, KESKUSHYÖKKÄÄJÄ" ? 372 All Stars Väärä taustateksti (ON "All Stars 1993, keskushyökkääjä") Lisäksi hakusessa mikä tahansa (=mahdollisimman halpa) virallinen nimmarikortti seuraavilta pelaajilta: Kaikilta ei varmaan ole edes nimmarikortti. Poistelen listalta sitä mukaan, kun saan varmistuksen. Teemu Selänne Mikko Rantanen Kimmo Kuhta Toni Söderholm Sakari Lindfors Arttu Luttinen Jan Lundell Anton Lundell Mika Nieminen ? Pertti Lehtonen ? Mika Kortelainen ? Tim Thomas Brett Harkins Seuraavat suluissa olevat ovat toissijaisia puutteita. Ne minulla on jo hieman huonossa kunnossa eli oltava ehdottomasti aivan minttejä enkä lähde niistä yksittäin maksamaan posteja. (1994-95 Donruss Elite Inserts # 9 Roenick) (1994-95 Donruss Ice Masters Gretzky) (1996-97 Collector’s Choice #7 Semenov) (2005-06 Upper Deck series I: #115 Madden, #197 Semin) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarleo Posted October 11, 2015 Author Report Share Posted October 11, 2015 Puutteina enää 1993-94 Sisun virhekortteja sekä 1996-97 Crash the Game ja yksi palapelin pala. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarleo Posted October 17, 2018 Author Report Share Posted October 17, 2018 Jokunen Sisu vielä listalla, Crash the Game setti tuli täyteen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarleo Posted April 19, 2019 Author Report Share Posted April 19, 2019 Nostellaas tätä ylös, jos Sisu-projektinkin saisi joskus päätökseen. Kaikki myynnissä olevat korttini siis tarjolla vaihdossa näihin. Myös vanhempia Cardset erkkoja löytyy, jos mieluummin haluat Suomisarjan kortteja tilalle. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarleo Posted June 10, 2019 Author Report Share Posted June 10, 2019 Olen lisännyt puuttuvien Sisujen metsästysavuksi kuvat niistä, jotka minulla on. Ehkä näiden avulla joku osaa tarjota minulle sitä puuttuvaa versiota, kun en kaikista tiedä, onko minulla virhekortti vai se korjattu versio. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarleo Posted March 1, 2021 Author Report Share Posted March 1, 2021 Nostetaas tätäkin nyt, kun pitkästä aikaa sain muutaman puuttuvan pois listalta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarleo Posted October 9, 2021 Author Report Share Posted October 9, 2021 Kuvat on näköjään taas hävinneet, mutta nostetaas vielä, jos viimeisetkin löytyisi. Vaihto tai osto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarleo Posted December 12, 2022 Author Report Share Posted December 12, 2022 Nostellaas tämäkin ylös, kun on lista saatu ajan tasalle. Erityisesti pahvi-Sisut olisi viimein kiva löytää jostain kätköstä. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikke21 Posted December 15, 2022 Report Share Posted December 15, 2022 Ruutulla ei virallista nimmarikorttia ole, mutta epävirallisen voin sulle myydä. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tarleo Posted December 15, 2022 Author Report Share Posted December 15, 2022 Kiitos nikke, mutta pitäydyn virallisisssa nimmareissa ja saan poistettu Ruutun pois, kuten hieman epäilinkin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts