tarleo Kirjoitettu Tammikuu 4, 2015 Raportti Jaa Kirjoitettu Tammikuu 4, 2015 Näitä saa tarjota, mieluiten useampi kerrallaan. Vaihto johonkin myynnissä oleviin kortteihini tai osto. 1993-94 Sisu Virhekortit: Osassa on vähän epäselvyyttä, kumpi versio minulla on ja kumpi puuttuu. Toivottavasti suluissa oleva tieto ja kuvat tuovat hieman apua siihen, millainen versio kortista minulla ON. 145 Rantanen Selvä numerointi (ON epäselvällä numeroinnilla) 364 Sisu-pelaaja Väärä taustateksti (ON "Runkosarja 1992-93, Sisupelaaja", "Runkosarjan Sisu-pelaajaa ei ole aiempina kausina nimetty") 370 Fair Play -pelaaja 1993 Väärä taustateksti (ON "Fair Play -pelaaja 1993") Puuttuu taustalla "ALL STARS 1993, KESKUSHYÖKKÄÄJÄ" ? 372 All Stars Väärä taustateksti (ON "All Stars 1993, keskushyökkääjä") Seuraavat suluissa olevat ovat toissijaisia puutteita. Ne minulla on jo hieman huonossa kunnossa eli oltava ehdottomasti aivan minttejä enkä lähde niistä yksittäin maksamaan posteja. (1994-95 Donruss Elite Inserts # 9 Roenick) (1994-95 Donruss Ice Masters Gretzky) (1996-97 Collector’s Choice #7 Semenov) (2005-06 Upper Deck series I: #115 Madden, #197 Semin) Lainaa Link to post Jaa muilla sivustoilla
tarleo Kirjoitettu Lokakuu 11, 2015 Author Raportti Jaa Kirjoitettu Lokakuu 11, 2015 Puutteina enää 1993-94 Sisun virhekortteja sekä 1996-97 Crash the Game ja yksi palapelin pala. Lainaa Link to post Jaa muilla sivustoilla
tarleo Kirjoitettu Lokakuu 17, 2018 Author Raportti Jaa Kirjoitettu Lokakuu 17, 2018 Jokunen Sisu vielä listalla, Crash the Game setti tuli täyteen Lainaa Link to post Jaa muilla sivustoilla
tarleo Kirjoitettu Huhtikuu 19, 2019 Author Raportti Jaa Kirjoitettu Huhtikuu 19, 2019 Nostellaas tätä ylös, jos Sisu-projektinkin saisi joskus päätökseen. Kaikki myynnissä olevat korttini siis tarjolla vaihdossa näihin. Myös vanhempia Cardset erkkoja löytyy, jos mieluummin haluat Suomisarjan kortteja tilalle. Lainaa Link to post Jaa muilla sivustoilla
tarleo Kirjoitettu Kesäkuu 10, 2019 Author Raportti Jaa Kirjoitettu Kesäkuu 10, 2019 Olen lisännyt puuttuvien Sisujen metsästysavuksi kuvat niistä, jotka minulla on. Ehkä näiden avulla joku osaa tarjota minulle sitä puuttuvaa versiota, kun en kaikista tiedä, onko minulla virhekortti vai se korjattu versio. Lainaa Link to post Jaa muilla sivustoilla
tarleo Kirjoitettu Maaliskuu 1 Author Raportti Jaa Kirjoitettu Maaliskuu 1 Nostetaas tätäkin nyt, kun pitkästä aikaa sain muutaman puuttuvan pois listalta. Lainaa Link to post Jaa muilla sivustoilla
Recommended Posts