Jump to content

Cardset 2017-2018 checklist julkaistu!

Ogami
 Share

Recommended Posts

Blaster Boxit olivat kaiken kaikkiaan todella hyvä veto Cardsetilta. Sarjan julkaisun jälkeisen kovimman alkuinnostuksen laannuttua lyötiin markkinoille tuote, joka toi varmasti melko selvän myyntipiikin ja ikään kuin "toisen aallon". Positiivista oli myös se, että noista boxeista sai tehokkaasti omansa pois. Ainakin näin alkuvaiheessa, kun Limited Edition -kortti kattoi noin puolet boxin ostohinnasta.

Tuotteesta voi olla montaa mieltä, mutta nyt asioita tehtiin oikein.

• Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
  • 2 months later...

Minkä verran muuten on havaintoja Ultra Rare nimmareista?

Niitähän on painettu 8*15=120kpl.

Itse olen nähnyt julkisessa markkinassa vain Pikkaraisen, Yonkmanin ja Lehtosen. Voi olla, että kahdesta jälkimmäisestä on näkynyt julkisessa nettimarkkinassa kaksi eri yksilöä. Karkeasti on näkynyt noin 4%.

1. Onko niin, että Cardsetin paremmat laput tulevat kyllä isolla prosentilla julkiseen markkinaaan, mutta boxeista on avattu vasta pieni osa?

2. Boxeista on avattu jo iso osa, mutta paremmat kortit

A) jäävät pääosin boxien avaajien omiin kokoelmiin?

B ) myydään pääosin valmiita kanavia pitkin, messuilla tai muutoin ei-julkisessa markkinassa?

C) Cardsetin myynnistä iso osa tapahtuu sarjan ollessa uusi, mutta parempia kortteja laitetaan alussa pusseihin vain vähän ja myöhemmin aletaan myymään hotimpia boxeja?

Minä en itse tiedä varmaa vastausta, vaikka minulla jotain ajatuksia onkin. Kysynkin keräilijäkolleegoiden arvioita siihen, että miksi näin on?