Hyppää sisältöön

Funstuffstore

Recommended Posts

On kyllä hurjat varastot. 2005-06 laatikoita löytyy hyllystä paljon. The cuppia monelta vuodelta.

Noissa vanhemmissa NHL-bokseissa lukee pääsääntöisesti "Toimitus tilauksesta", eli heillä ei varastossa niitä ole. Olenkin ihmetellyt, että mistähän mahtavat kaivaa noita bokseja, joita ei ole liikkunut enää vuosikausiin missään, kun kuitenkin tarjoavat asiakkaille mahdollisuuden niitä tilata. Näistä mainintana erityisesti muutama 90-luvun ja 2000-luvun alun laatikko.

Olli

Jaa muilla sivustoilla

Noissa mitkä katsoin niin varastossa oli 1-2 boxia. Esim useita 05-06 boxeja

Kyllä nuo tilaustuotteita ovat pääsääntöisesti kaikki (myös 05-06 kausi). Sivustolla lukee varaston määräksi 1 laatikko, mikä johtunee siitä, että se on minimimäärä jotta tuote näkyy verkkokaupassa asiakkaalle. Varastossa heillä ei noita "Toimitus tilauksesta" -laatikoita luultavimmin ole.

Olli

Jaa muilla sivustoilla

Kyllä nuo tilaustuotteita ovat pääsääntöisesti kaikki (myös 05-06 kausi). Sivustolla lukee varaston määräksi 1 laatikko, mikä johtunee siitä, että se on minimimäärä jotta tuote näkyy verkkokaupassa asiakkaalle. Varastossa heillä ei noita "Toimitus tilauksesta" -laatikoita luultavimmin ole.

Olli

Olet oikeassa. Hiukan hämäävää tosin."toimitus tilauksesta!, 2 varastossa"

Jaa muilla sivustoilla

Jokainen saa tietysti määritellä myymänsä tuotteen hinnan itse, ei siinä mitään, mutta 1 200 yhdestä Cup-boksista (vaikka onkin McJeesuksen RC-vuosi) on ainakin omasta mielestä melko paljon, vaikkakin en tiedä paljonko jenkkilän puolella samasta boksistä pyydetään, useamman satasen varmaankin joutuu tuosta pulittamaan sielläkin.

Jaa muilla sivustoilla

Vaikuttaisi siltä että tuossa on kyseessä joku yhteistyökuvio jossa hinta nousee korkeaksi kun on vähän useampi kerros kuviossa.

Ihan kiva kuitenkin että Suomessa joku tuollaista mahdollisuutta tarjoaa kerääjille jotka eivät osaa, halua, pysty, kerkeä tms. itse suoraan tilailemaan.

Heikki

Jaa muilla sivustoilla

Hei,

piti olla kommentoimatta.... mutta, jos periaatteessa loppuunmyyty tuote, missä on täkyjä... on kaupan.... hinta on määrittelemätön.

Jos vertaa esim. viime vuoden Ruisrockin loppuunmyyntiin ja päivälippuja myytiin ( ja meni kaupaksi ) á 500€.... vaan vertauksena.

Terveisin,

Heikki

Jaa muilla sivustoilla
  • 1 year later...
On 22.3.2018 at 14.49, artopkt sanoi:

Ihmettelen että yrityksestä ei löydy tuolta sivulta mitään infoa (puhelinnumero, sijainti yms) - ei edes email osoitetta.

Mistäs alat kyselemään jos tavaraa ei ala kuulua?

Arto

Totta, miten tähän firmaan saa yhteyden?

Onko Aki enää mukana toiminnassa?

Jaa muilla sivustoilla
  • 1 year later...

Jos heillä on varastossa niin toimitus salaman nopea ja loistava. Hinta tietenkin kalliimpaa mutta ei tullausmaksuja ja tilauksen toimitus nopea.

Risuja annan siitä vaan että olen kolmena eri kertoina tilannut ja maksanut, mutta joka kerta tuli rahat takaisin sanoen ei ole varastossa. Kolme kertaa on jo mulle liikaa. Varastossa näytti olevan 1-2 kpl . Kaikki oli baseballia. Ok rahat tuli kyllä takaisin, mutta se tunne oli kova pettymys, kun ei tilattua boksia ollutkaan varastossa.

Jaa muilla sivustoilla
  • 2 weeks later...

Hei

Itsekin olen tuolta tilannut joskus tavaraa. Saman seasonin laatikot ja pussit ihan ok hinnalla, mutta sitten hinnat nouseekin aikalailla nopeasti laatikoiden kohdalla ainakin. Ja selkeästi myös pussien osalta.

Mitä ei suoraan löydy heti varastosta, niin olen huomannut, että kannattaa ensin kysellä sähköpostilla mitä löytyy? Ja mihin hintaan. Varsinkin nyt on alkaneet hinnat näiden jääkiekkokorttien osalta.

Vaan olisihan se ihan mukava, että olisi pitkästä aikaa näitä liikkeitä samalla tavalla kuin 90-luvulla. Melkein joka kaupungissa oli ja pääsi käymään katsomassa sekä tekemässä vaihtokauppaa

Jaa muilla sivustoilla