Jump to content

O: 2018-19 Cardset Mask MASK 4 Niko Hovinen /50

MOGO89
 Share

Recommended Posts

• 10 months later...
On 28.3.2021 at 14.47, eemis25 sanoi:

Onko tarvetta vielä goald goalies kilpeläisen kortille? Paljon tarjoaisit jos on?

Ylläpitäjänkin roolissa haluan tuoda esille, että tämä minulle tarjottu kortti ei valitettavasti ole hyväkuntoinen, joten itse jätin väliin. Tiedoksi mahdollisille muille kiinnostuneille ja ettei tule myöhemmin ylläpidon syliin. Kannattaa toki pyytää kuvat, niin voi niiden pohjalta tehdä omat johtopäätökset.

Tatu 

Pahoittelut, että kortti ei vastannut odotuksia. Olen 12 vuotias ja myyn kortteja ensimmäistä kertaa. Joka tapauksessa lähetän korteista mahdollisimman tarkat kuvat jatkossakin. Joten jokainen voi tehdä mahdollisen ostopäätöksensä itse, omien vaatimusten puitteissa.

Tunti sitten, eemis25 sanoi:

Pahoittelut, että kortti ei vastannut odotuksia. Olen 12 vuotias ja myyn kortteja ensimmäistä kertaa. Joka tapauksessa lähetän korteista mahdollisimman tarkat kuvat jatkossakin. Joten jokainen voi tehdä mahdollisen ostopäätöksensä itse, omien vaatimusten puitteissa.

Näin on hyvä. Kiitos kuitenkin kaupan väännöstä, mikä nyt ei harmikseni toteutunut, koska hyvä kortti kyseessä. Korttien priimakunto on aika monelle ehdoton edellytys, toivottavasti sen nyt ainakin ymmärrät.

Tatu

• 4 weeks later...
  • MOGO89 changed the title to O: 2018-19 Cardset Mask MASK 4 Niko Hovinen /50