Jump to content
KORTTIFRIIKIT.FI FOORUMI LOPETTAA TOIMINTANSA! ×

Korttifriikit Suomen Korttikeräilijät ry lopettaa toimintansa

MOGO89

Recommended Posts

Tervehdys kaikki!

Korttifriikit Suomen Korttikeräilijät ry piti tällä viikolla toisen purkukokouksensa ja päätti purku-/selvitystoimista. Yhdistyksen loput varat (ainoastaan rahaa aikoinaan maksetuista jäsenmaksuista) siirretään minulle ja ne käytän luonnollisesti täysmääräisesti Korttifriikit.fi-sivuston ylläpitokuluihin. 

Tämä tarkoittaa myös sitä, että tarvitaan jotain muita keinoja sivuston ylläpidon rahoittamiseksi, kun jäsenmaksutuloja ei enää ole. Yhdistykseltä siirtyvät loput varat riittävät ylläpitokuluihin n. 7 kuukaudeksi. Itse en pysty täysin ottamaan taloudellista vastuuta sen jälkeen syntyvistä kuluista, mutta olen tietysti mukana talkoissa siinä kuin muutkin käyttäjät. Kaipaan kovasti apuja, miten asiaa toivotte ja ehdotatte hoidettavan ensi keväästä eteenpäin!

Tatu - yksi Korttifriikit.fi:n perustajista 

• MOGO89 pinned this topic

Cardset sponsoriksi? Itse en kerää sm liiga kortteja, mutta kyllä kai tämänkin sivuston kautta on jokunen Cardset laatikko / lappu vaihtanut omistajaa? Luulisi heillekin olevan eduksi, että sivusto jatkaa toimintaa? Ihan näin äkkiseltään ajateltuna. En tiedä, onko heillä mitään kiinnostusta asiaan. Tai saisiko heiltä jonkun boksin lahjoituksena, joita voisi myydä arvoilla tms...  Ei taitaisi ne tulot pelkästään riittää...

• 3 weeks later...

Lisäsin foorumin oikeaan laitaan Lahjoitus-napin. En nyt alkanut tehdä mitään erillistä sähköposti/Paypal-tiliä, joten lahjoitukset ohjautuvat omalleni. Senttiäkään mahdollisista lahjoituksista ei tulla käyttämään muuhun kuin foorumin ylläpitomaksuihin.

Tatu 

• 1 year later...
4 tuntia sitten, MOGO89 sanoi:

Nostellaan myös tätä aihetta, kun varainkeruu jälleen lähes pysähtynyt. Ylläpitoon kuluvia varoja nyt jäljellä 2-3 kuukaudeksi. Ideoita ja ehdotuksia kaivataan!

Tatu

Vaihtoehto 1: lahjoituksia pyytämällä pääsisi varmaan taas vähän aikaa etenpäin. Itse olen ainakin valmis osallistumaan kuluihin ainakin muutamalla kympillä.

Vaihtoehto 2: koska suurin keskustelu ja muu aktiivinen toiminta on siirtynyt Facen puolelle, voisiko tästä tehdä kaikille maksullinen "arkisto".

Hinnaksi vaikkapa 10€ vuosi.

Arto

Olisi varmaan ihan hyvä mainita paljonko nämä ylläpitokulut ovat esim. kuukaudessa? Vai löytyykö tämä tieto jostain tältä foorumilta? Itse en ainakaan löytänyt. Tämä voisi innostaa myös peruskäyttäjiä auttamaan.

11 tuntia sitten, Teo77 sanoi:

Olisi varmaan ihan hyvä mainita paljonko nämä ylläpitokulut ovat esim. kuukaudessa? Vai löytyykö tämä tieto jostain tältä foorumilta? Itse en ainakaan löytänyt. Tämä voisi innostaa myös peruskäyttäjiä auttamaan.

Voipi olla, ettei löydy. $45 per kuukausi. Ja niinkuin todettu, mitään muita tuloja ei ole. Jos sellaisia joku vaan keksii, niin mielelläni olen mukana.

Tatu

On 2.3.2022 at 14.51, artopkt sanoi:

Vaihtoehto 1: lahjoituksia pyytämällä pääsisi varmaan taas vähän aikaa etenpäin. Itse olen ainakin valmis osallistumaan kuluihin ainakin muutamalla kympillä.

Vaihtoehto 2: koska suurin keskustelu ja muu aktiivinen toiminta on siirtynyt Facen puolelle, voisiko tästä tehdä kaikille maksullinen "arkisto".

Hinnaksi vaikkapa 10€ vuosi.

Arto

Mä kun en käytä tuota naamakirjaa, niin voin maksaa kyllä kympin kuussa, jos se edesauttaa että tämä sivusto pysyy pystyssä

Janne

Kuinkahan moni täällä on säännöllisiä käviöitä jotka olisi valmiita maksamaan vaadittavan vuosimaksun niin saataisiin jaettua hinta/käyttäjä, Vai onko kaikkki jo loikanneen tuonne sosiaalisen median syövereihin paitsi minä ja Jomtre?