URF Posted August 25, 2022 Report Share Posted August 25, 2022 Itseltä löytyisi tuo Marko Anttilan ”mörkökortti” niin osaako kukaan kertoa paljon sillä on arvoa? Aivan priimakunnossa, mutta vielä lunastamatta. Paljon arvoa lunastuksen jälkeen ja paljon ennen sitä, onko eroa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjokiran Posted Monday at 12:05 PM Report Share Posted Monday at 12:05 PM https://www.huuto.net/kohteet/2019-20-cardset-morkokortti-marko-morko-anttila-_250/573784484 Tuosta referenssiä. Jotkut ovat sitä mieltä, että ei kannattaisi itse lunastaa, mikäli menee myyntiin. Mutta eipä varmaan suurta eroa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kikukiku Posted Monday at 08:39 PM Report Share Posted Monday at 08:39 PM Eräältä keräilijältä kuulin, että joku paperinen lappu sieltä tulee. Eli itse en lunastaisi. Kimmo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artopkt Posted Tuesday at 07:01 AM Report Share Posted Tuesday at 07:01 AM 10 tuntia sitten, kikukiku sanoi: Eräältä keräilijältä kuulin, että joku paperinen lappu sieltä tulee. Eli itse en lunastaisi. Kimmo Eikö vaihtokorttia palauteta, kuten paitakorttien mukana? Arto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petjam Posted Tuesday at 07:09 AM Report Share Posted Tuesday at 07:09 AM Palautetaan. Ja tuo mörkökortti mikä tulee vaihdossa on paperinen A4 kokoinen kuva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts