Jump to content

wayne gretzky O-Pee-Chee Korttien arviointi/myynti

Samisami

Recommended Posts

Hei,

Minulla on hyvä kokoelma Wayne Grezkyn O-Pee-Chee kortteja (vuodelta 79-x), miten näitä olisi mahdollista jotenki järkevästi gradeta?
PSA:lle lähettäminen tuntuu aika työläältä ja pitäisi osata myös itse arvioida kortin about arvo jotta voi valita oikein maksun...

Laitan tähän linkin driveen josta näkee muutamia vanhimpia kortteja. Jos täällä osattaisiin sanoa jotain alustavia arvioida?

Muutenkin kaikki vinkit mitä näiden kanssa kannattaisi tehdä otetaan vastaan

Kiitoksia jo etukäteen

https://drive.google.com/drive/folders/1mWkab7O2fhvsaT725TgW1o__j6splCok?usp=sharing

Hei,

Kiitoksia vastauksesta! Minulla on muutama näitä ja voisin laittaa kuvat toisestakin jos voisit senkin katsoa läpi?
Voitko kertoa miten kyseisestä kortista tunnistaa väärennöksen? Itse en tiedä muita kuin tuon keltaisen pisteen sekä takana olevan vaihtelun.

Oon kyllä nyt tarkemmin katsottuani eri mieltä itseni kanssa. Puhelimella katsottuna näytti feikiltä, mutta koneella katsottuna ja suurennettuna löytyy kyllä keltainen täplä ja tekstit selkeitä. Tausta näytti alkuun liian kirkkaalta mutta en tiedä. Perun kyllä tuon 95% feikki lausunnon. 

Hei!

Kiitoksia kommentista nikke! Itse nyt koitin asiaa ihmetellä ja olen sitä mieltä että se todennäköisesti on feikki!

Laitoin toisesta 79 kortista kuvat, löytyy samasta kansionsta nimellä "79-80 toinen" ja "79-80 toinen taka"

Jos voit kertoa mielipiteesi?

Omat huomiot jotka puoltavat että ensimmäinen olisi väärennös mutta toinen ei vältämättä:

Reunat, jälkimäinen selkeästi leikattu eri tavalla jälki on sen näköistä kun aidolta voisi odottaa.

Sukat, jälkimäisessä Grezkyn sukasta erottuu oranssi selkeämmin.

Teksti, valkoisella oleva Wayne Grezky on kirjoitettu laadullisesti paremmin.

Miten näistä ikinä ottaa selvää 😕 Pitäisi varmaan kaikista noista vanhemmista O-Pee-Cheen Grezkyn korteista katsoa kuntoa tarkemmin..